telefon: +420 495 541 521
e-mail: eshop@3dmusic.cz
PŘIHLÁŠENÍ REGISTRACE 0,00
CZK | EUR
Hudební nástroje - 3D Music Express (http://www.3dmx.cz/)

Reklamace

Vyřízení reklamace

Kupující je povinen uplatnit reklamaci u prodávajícího nebo osoby určené k opravě bez zbytečného odkladu od zjištění nedostatku. Učiní-li tak písemně nebo elektronicky, měl by uvést své kontaktní údaje, popis závady a požadavek na způsob vyřízení reklamace.


Formulář - uplatnění reklamace 2016 - ke stažení zde.


Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady, nebo bez zbytečného odkladu po oznámení vady. Změna volby bez souhlasu prodávajícího je možná jen tehdy, žádal-li kupující opravu vady, která se ukáže být neodstranitelná.

Nezvolí-li kupující své právo z podstatného porušení smlouvy včas, má práva jako při nepodstatném porušení smlouvy.

Kupující je povinen prokázat nákup zboží (nejlépe dokladem o koupi). Lhůta pro vyřízení reklamace běží od předání/doručení zboží prodávajícímu nebo do místa určeného k opravě. Zboží by mělo být při přepravě zabaleno ve vhodném obalu, aby nedošlo k jeho poškození, mělo by být čisté a kompletní.

Prodávající je povinen bezodkladně, nejpozději do tří pracovních dnů, rozhodnout o reklamaci, případně o tom, že je k rozhodnutí potřebné odborné posouzení. Informaci o nutnosti odborného posouzení kupujícímu v této lhůtě sdělí. Reklamaci, včetně odstranění vady, prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se s kupujícím písemně nedohodnou na delší lhůtě. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o podstatné porušení smlouvy.

Odmítne-li prodávající odstranit vadu věci, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny nebo odstoupit od smlouvy.

Záruční doba se prodlužuje o dobu od uplatnění reklamace do jejího vyřízení nebo do doby, kdy byl kupující povinen si věc vyzvednout. Dojde-li k výměně zboží nebo jeho části, uplatní se odpovědnost prodávajícího jako by šlo o koupi nového zboží nebo jeho části.

Není-li umožněno sledovat stav vyřízení reklamace on-line, zavazuje se prodávající o vyřízení reklamace kupujícího informovat podle jeho požadavku e-mailovou zprávou nebo prostřednictvím SMS.

U oprávněné reklamace náleží kupujícímu náhrada účelně vynaložených nákladů.

Extra nabídka
Sortiment
Hodnocení zákazníků
19.08.2017
Byl jsem mile překvapen rychlostí celé transakce a velmi vstřícným přístupem v jednání o ceně. Navíc jsem byl podrobně infiormován o stavu objednávky...takže naprostá spokojenost a rád se budu vracet :-). Doporučuji !!!
York
09.08.2017
Skvělá komunikace, vstřícný přístup.
Káča
06.07.2017
Opravdu prontně reagovali, půl hodiny po objednávce přišel Email s potvrzením odeslání zboží. Nemyslím automatická info ze systému, že přijali objednávku, normálně to expedovali do 30 min. Nepíšu recenze na shopy, ale tohle jsem chtěl světu sdělit.
Jan Matěj

3D Music, s.r.o. Hradec Králové - netfirmy.czHudební nástroje a hudebniny - netfirmy.cz
  Nahoru